Dana | Am_Am | Arga

Laki-laki, 20 tahun

Malang, Indonesia

Terkadang pelajaran itu tidak didapat dari diri sendiri, namun dari pengalaman orang lain, sehingga kita dapat merenung pada diri sendiri untuk menjadi orang dewasa dan punya masa depan yang cerah seperti dirinya yang kita sayang.
::
Start
Ardboy Corporation
Shutdown

Navbar3

Search This Blog

Monday 24 May 2010

Cerita Emo di Ofis


ade sorang guy yg br msuk sm2 dgn aku kt TM K*lana J*y*, dia ni agak tahap b'lagak+poyo la..dia ni unit lain, under billing process unit, tp satu floor dgn aku.smalam time lunch dia dtg tmpt aku sembang-sembang. aku lyn kn ajer..sbb dh tau prangai dia cmner kn..(info tmbahan dia ni dak Unisel-hahaa..nasibla kalo ade budak Unisel yg terbaca entry ni)

dia citer la prob dia, nk kena jmp manager dia psl kelmarin(isnin) dia cuti.kira nya cuti mengejut sbb nenek dia nazak kt pahang. dia citer gak yg dia ni dh lama tak blk kampung tgk nenek dia. dia bgtau manager dia ahad mlm tak dpt dtg opis isnin.manager dia ni bising la jugak sbb laswik dia mc 4 hari. manager dia bising sebab keje dia takde progress..(manager dia ni kalo bsing@ ckp dlm tepon memang 1 opis bole dgr tau! siap dgn bahasa nogori nye lagik).
yg bengong nye dia bg tau bos dia nenek dia meninggal, walhal abg dia kol ckp nenek dia nazak..tp at last bos dia bg la excuse dgn syarat nnt bg copy surat kematian utk reference sbb dikira cuti ihsan.kira dpt cuti free la..

dia pn citer dgn wajah pnuh 'eekk' blk naik flight...(yo yo oo je.naik f*refly je pn!). nk dijadikan cerita, smp sn rupanya nenek dia dh stabil blk..kiranya ms nazak nenek dia tu, ade 1 ms tu jantung nenek dia t'stop kejap, ms tu famili dia igt nenek dia dh 'slamat'...

yg paling aku rs nk ter*jang dia, bila dia cerita sampai satu part dia bole ckp "asal la nenek aku ni x meninggal je...bole pulak idup lg.camner aku nk buat ni, bos mntk surat kematian..."

"what de hell nye cucu....!! "

kalo aku ni nenek dia la kan..akan kusumpah dia 7 keturunan tak bole makan nasik!
aloo brother..,pd hal ko bole je mintak EL kn...bengong tahap biawak! kunun nya dia takmo kaco cuti dia sebab nk smpn utk konvo. wehh..kamon laa..mcm ko sorang je konvo! abis kuat pn konvo 2 hari, tu pn slalunye event on weken. macam la aku ni tak penah konvo..
pg ni bile tgk muka dia rs...iskk..eeii...*&^%$#!@#

-sekian citer emo utk pg ini-

0 comments: